تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۹۸۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول: طرح‌ها و برنامه‌های دولت عدالت محورانه باشد  

 امام جمعه دزفول گفت: همه طرح‌ها، لایحه‌ها و برنامه‌هایی که در کشور اجرا می‌شوند باید عدالت محورانه باشند و عدالت برای همه اقشار رعایت شود.

 حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان در خصوص انتخاب وزرای دولت چهاردهم بیان کرد: مقام معظم رهبری در مقام تبیین اعلام کردند برخی از وزرای پیشنهادی را می‌شناختم و تایید کردم، برخی نیز توسط افراد امین تایید شدند و بر برخی دیگر نیز تاکید کردم ولی غالب افرادی که ایشان معرفی کردند را نمی‌شناختم که این موارد را برای ملت ایران، قوه قضائیه و مجلس بیان کردند.

خطیب جمعه دزفول با تاکید بر اینکه رای مردم و منافع ملی ملاک است گفت: رییس جمهور در زمان انتخابات اعلام کرد باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و قصد دارد فراجناحی عمل کند و از همه افراد در جناحهای مختلف که می‌توانند به کشور کمک کنند استفاده خواهد کرد.

وی اظهارکرد: همچنین مقام معظم رهبری بارها فرمایش کردند باید از همه با قید جوان، مومن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه در کابینه استفاده کرد.

خطیب جمعه دزفول با تاکید بر اینکه مسوولان باید شاخصه‌ها و ارزش‌های انقلاب را قبول داشته باشد بیان کرد: کارشناسان باید مومن و صادق باشند، به توانمندی‌های داخلی معتقد باشند، سرمایه‌های ملی را بشناسد؛ نباید از کارشناسانی استفاده شود که به دنبال نسخه‌های نسخ شده خارجی هستند.

حجت الاسلام بهرام‌پور ادامه داد: کارشناسان داخلی که می‌خواهند نسخه‌های خارجی برای ما بپیچند نباید استفاده شوند.

خطیب جمعه دزفول تصریح کرد: رئیس جمهور در دوره انتخابات اعلام کرد ما به دنبال رسیدن به عدالت هستیم زیرا این جامعه نیازمند عدالت است؛ عدالت اجتماعی موضوعی است که مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها مطالبه داشتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر عدالت تاکید دارند و در دولت سیزدهم نیز اعلام کردند افزایش حقوق، عرضه یارانه و هر وعده ای باید با محوریت عدالت باشد؛ بنابراین برای دستیابی به این موضوع همه طرح‌ها باید پیوست عدالت محوری داشته باشند.

حجت الاسلام بهرام‌پور تاکید کرد: اگر برنامه‌ای قرار است در جامعه اجرا شود هنگام قانونگذاری باید به گفتمان گذاشته شود و در کنار هر قانون، طرح، لایحه و برنامه‌ای باید برای آن پیوست عدالت تعریف شود.

راهکار حل مشکلات اقتصادی، جدی گرفتن تولید است

امام جمعه دزفول گفت: مقام معظم رهبری راهکار حل مشکلات اقتصادی را جدی گرفتن افزایش تولید دانسته و اعلام کردند اگر بتوانیم تولید را افزایش دهیم مشکل تورم و اشتغال حل و ارزش پول ملی افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تولید سفره مردم را کوچک می‌کند ادامه داد: اگر مثل برخی دولت‌های گذشته کارخانجات تعطیل، واردات افزایش و جلوی قاچاق گرفته نشود بازار داخلی کساد و مشکلات حل نخواهند شد.

حجت الاسلام بهرام‌پور خاطرنشان کرد: امروز تمام تلاش مقام معظم رهبری و دلسوزان انقلاب جلب رضایت مردم است؛ مسوولان و دستگاه‌های نظارتی و روحانیت نقش مهمی در این راستا دارند تا مردم مطالبات بحق داشته باشند و انقلاب به سرمنزل مقصود برسد.

خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه‌های امروز ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت و از افرادی که در ایام اربعین و راهپیمایی حرم تا حرم دزفول تلاش کردند قدردانی کرد.

حجت الاسلام بهرام‌پور بیان کرد: امسال در اقدامی جدید، گروه جهادی برای حمل و نقل راه اندازی شد تا مردم دچار زحمت نشوند که امیدواریم این حرکت در سالهای آینده قوی‌تر و بهتر تداوم یابد.

وی همچنین از خدمات شهرداری، فرمانداری و سایر دست‌اندرکاران در مرز چذابه و برگزارکنندگان روضه قدردانی کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار